Eura7, labber.pl - ogólne, Public Relations, Wewnętrzne, Z życia firmy eura7

31 sierpnia – Dzień Blogów

W kalendarzu świąt nietypowych dzień 31 sierpnia to Dzień… Blogów. Chyba każdy z nas zetknął się z nimi – wszak ich zakres tematyczny jest niezwykle szeroki i interesujący: od porad technologicznych, przez zwierzenia osobiste, komentarze polityczne, przepisy na smaczne dania, po wpisy dotyczące dziedziny, z którą jesteśmy zawodowo związani. Labber, blog agencji Eura7 i Abanana, jest tym ostatnim – profesjonalnym interaktywnym „laboratorium”, z którego badań i doświadczenia wszyscy mogą korzystać. Nasz przepis na jego prowadzenie?

Blog musi być bogaty w ciekawe i aktualne treści – tym stwierdzeniem Ameryki nie odkryliśmy, to elementarna podstawa. Co zamieszczamy na blogu? Przede wszystkim informacje z branży przydatne każdemu, kto pracuje w marketingu, zarówno w agencji interaktywnej, jak i po stronie klienta. Jesteśmy na bieżąco z nowinkami – tymi, które obecnie są popularne w Polsce i Europie, oraz tymi aktualnie podbijającymi amerykański rynek. Testujemy i oceniamy dane rozwiązania, a najlepsze dla nas i naszych klientów adaptujemy i wdrażamy w życie.

Bardzo często opisujemy dla Was oryginalne i skuteczne kampanie reklamowe z całego świata. Nie musicie poświęcać czasu na ich wyszukiwanie – co najmniej raz w tygodniu zamieścimy coś, co może stać się inspiracją. Nie brakuje też opisów narzędzi marketingowych – sami z nich korzystamy i wiemy, jakie są ich plusy i minusy – polecamy te najlepsze, które wspomogą Wasze działania i są gwarancją sukcesu!

Wiedzą dzielimy się nie tylko na blogu, także w mediach branżowych. Ale bez obaw, wszystkie artykuły tam opublikowane posiadają krótkie zapowiedzi na blogu, zatem zawsze jesteście na bieżąco, nic Was nie ominie!

Bardzo ważnym elementem blogowania jest przystępny język oraz długość wpisu. Nie chcemy zanudzać, szanujemy Wasz czas. Wpisy mają zawsze około 2 tysięcy znaków, co oznacza, że czytanie jednego artykułu nie zajmie Wam więcej niż 5-10 minut. Możecie być pewni, że nasi graficy profesjonalnie i atrakcyjnie zilustrują omawiany temat.

Powyższe działania składają się na sukces naszego bloga, który wkrótce pojawi się w nowej odsłonie graficznej. Labber po metamorfozie, na którą intensywnie pracują programiści i graficy, zainteresuje Was jeszcze bardziej. Stały i szybki rozwój staje się immanentną cechą całej blogosfery i my o tym pamiętamy.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL