Artykuły, Ciekawostki branżowe, Najnowsze

6 mln dolarów za 30 sekund reklamy. Super Bowl najpopularniejszym miejscem dla reklamodawców?

Konsumenci z coraz mniejszym entuzjazmem podchodzą do reklam. Wyjątkiem są materiały emitowane w czasie wielkich wydarzeń światowego formatu. To właśnie wtedy telewizyjne promocje produktów osiągają szczytowe wyniki. Oscary czy nagrody CFDA cieszą się niewyobrażalną oglądalnością, więc kwoty za reklamę w tym czasie przyprawiają o zawrót głowy. Jednym z tych elitarnych, światowych wydarzeń jest Super Bowl – finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi NFL. W trakcie przerw emitowanych jest kilkadziesiąt minut reklam. Kwota, którą trzeba przeznaczyć na transmisję swojej reklamy, jest ogromna. W roku 2021 za 30 sekund emisji spotu trzeba było zapłacić 5,6 mln dolarów. Takie dane podaje stacja CBS, która transmituje to wydarzenie. Mimo tak wysokich cen chętnych do zaprezentowania produktów podczas najważniejszego wydarzenia sportowego roku w Stanach Zjednoczonych  nie brakuje.

Wielkie wydarzenie w świecie reklamy 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x