Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

6 powodów, dlaczego influencer marketing już nigdy nie będzie taki sam

Wraz z narastaniem trendu sztucznej inteligencji i technologii deep fake influencer marketing jest zmuszony do zmiany. Na popularność wpłynęła tu między innymi Taylor Swift, która pokazała, jak łatwo oszukać widza za pomocą manipulacji obrazu. W roku 2024 możemy doświadczyć przeobrażenia tego rodzaju marketingu, który przerodzi się z taktyki „pokaż metryki” w lepszy sposób tworzenia realnych i oznaczających coś relacji międzyludzkich.

Przykładowo, badania przewidują, że influencer marketing do roku 2029 osiągnie wartość 69,92 miliarda dolarów. Jednak marketerzy muszą uważać na te 6 nadchodzących trendów, które kształtują krajobraz influencer marketingu, aby nie zaszkodzić reputacji marki na zawsze.

TREND NR 1: BĄDŹ AUTENTYCZNY

Coraz więcej konsumentów wymaga prawdziwych historii zarówno od marek, jak i influencerów. Ten trend jest szczególnie widoczny wśród milenialsów i Generation Z, którzy preferują „autentyczne i lokalne” treści niż perfekcyjne i idealne prezentacje. W tym kontekście marki powinny promować autentyczne reprezentacje, zapewniając, że wszelki ambasador marki odzwierciedla różnorodne wartości i myślenie, które rezonuje z grupą docelową. Tak, oznacza to, że celebrytowi influencerzy to nie jedyny sposób.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x