Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Z życia firmy eura7

Abanana na twarz! …czyli jak rekrutować, intrygować i być skutecznym

Po raz kolejny agencja Eura7 i jej spółka córka – Abanana Advertising prowadzą nieco zaskakującą rekrutację. Przypomnijmy kontrowersyjny artykuł oraz jego hmm… sprostowanie w wykonaniu zarządu. Na profilu facebookowym firmy pojawiła się także seria ogłoszeń, które również znacznie odstają od przyjętej normy. Prowokujące treści, gra z odbiorcą, wykorzystanie memów są tutaj na porządku dziennym.

programista poszukiwany

Co dalej? Teraz przyszedł czas na oryginalne wykorzystanie technologii. Eura7 jako pierwsza zastosowała do celów rekrutacji Instagram i własną, jak się okazuje, bardzo skuteczną aplikację.

Biorąc pod uwagę, że agencja szuka osób do działu Social Media, wymagając przy tym znajomości obsługi Instagramu, jego wykorzystanie wydawałoby się oczywiste. Jednak większym wyzwaniem jest to, jak pozyskać wartościowe aplikacje w postaci CV, wiedząc, że medium to umożliwia jedynie dodawanie zdjęć i komentarzy.

daj cv kotecek

Tutaj z pomocą przychodzi kreacja w połączeniu z technologią. Mechanizm jest prosty – zainteresowane osoby mają za zadanie opublikować swoje zdjęcie, docierając z nim do profilu agencji poprzez odpowiednie hashtagi. Jeśli to potrafią, mają już za sobą pierwszy etap rekrutacji. Następnie do gry wchodzi  technologia w postaci Hashlovers TURBO – innowacyjnej aplikacji, która umożliwia komunikowanie się z dowolną osobą korzystającą z Instagramu w czasie rzeczywistym. Dzięki niej można obserwować napływające zgłoszenia i natychmiast na nie odpowiedzieć, dając kandydatom kolejne instrukcje. Efekt? Kilkanaście wartościowych zgłoszeń w kilka dni.

eura7 rekrutacja

Czy ta technologia ma również zastosowanie w innych branżach? Tak i to w wielu, na przykład wszędzie tam, gdzie liczy się aparycja kandydatów – osób, które pełnią funkcje reprezentatywne firm, przedstawicieli, modelek, dealerów samochodowych itp. Z drugiej strony Hashlovers TURBO doskonale sprawdzi się również wtedy, gdy trzeba wykazać się pomysłowością albo kiedy ktoś poszukuje informacji o marce. O tym jednak opowiemy w kolejnym artykule.

Autor: Marcin Nurkiewicz-Helmer, Creative Director

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL