Abanana, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Eventy i ambienty, labber.pl - ogólne, Najnowsze, Public Relations

Abanana partnerem wspierającym 7. Bieg Charytatywny Fundacji Tesco – fotorelacja!

Na początku września uczestniczyliśmy w wydarzeniu organizowanym przez jednego z naszych największych klientów – Tesco Polska. Agencja Abanana była pośród partnerów wspierających 7. Bieg Charytatywny Fundacji Tesco, któremu przyświecał szlachetny cel – zebranie pieniędzy na zakup sztucznej nerki do dializy noworodków i niemowląt. Będzie to pierwsze tego typu urządzenie w Polsce! Zawody przebiegły pod hasłem Carpe diem, biegiem!

 

Po ceremonii wręczenia nagród, w różnych kategoriach, na scenę zaproszono kilku przedstawicieli sponsorów i partnerów wspierających, w tym CEO agencji Abanana Advertising – Łukasza Wołka. Zaproszonym podziękowano i przekazano pamiątki.

“Jako ojciec pięciorga dzieci niezwykle doceniam wszelkie działania, których celem jest zdrowie maluszków. Dlatego zawsze chętnie angażuję agencję Abanana w tego typu inicjatywy. W przyszłym roku, jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie, na pewno z całą rodziną weźmiemy już czynny udział w biegu” – mówi Łukasz Wołek.

 

Uczestnicy biegu mogli startować na kilku dystansach: 10 km w biegu głównym, 3,5 km w biegu rodzinnym, biegach dla dzieci oraz 100 m na szpilkach. Jako ciekawostkę warto odnotować, że 2. miejsce w biegu na szpilkach zajął… mężczyzna!

Po biegu wszyscy strudzeni mogli skorzystać z atrakcji w miasteczku biegowym, gdzie czekały na nich liczne bezpłatne degustacje oraz zabawy i animacje dla dzieci.

W ciągu sześciu lat Fundacja Tesco przekazała ponad 835 000 zł na ratowanie i poprawę zdrowia najmłodszych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu prawie 8 000 biegaczy wyremontowano świetlice i doposażono w sprzęt medyczny i rehabilitacyjny Klinikę Onkologii i Hematologii oraz Kliniki Neurologii. Fundacji udało się zakupić sprzęt rehabilitacyjny na salę gimnastyczną Zakładu Fizjoterapii, dostarczyć sprzęt medyczny i ratunkowy dla Oddziału Oparzeń i Neurochirurgii oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Dochód z biegu w poprzedniej edycji został przekazany na zakup nowej karetki neonatologicznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.

Tym razem na starcie wszystkich biegów stanęło łącznie ponad 3500 zawodników. Dzięki nim udało się zebrać 220 000 złotych. Ta kwota zostanie przeznaczona na zakup wspomnianej pierwszej w Polsce sztucznej nerki, która zostanie przekazana szpitalowi w Prokocimiu.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x