Reklama, Z przymrużeniem oka, Z życia firmy eura7

Abanana w akcji: wyślij brief i wygraj!

Abanana Advertising organizuje wakacyjny konkurs dla firm, które są na etapie poszukiwania agencji realizujących kompleksowe kampanie e-marketingowe. Do wygrania są bezpłatne wejściówki na czwartą edycją konferencji Internet ASAP. Aby wziąć udział w konkursie należy zaprosić Abanana Advertising do przetargu.

wygraj

Zasady udziału w konkursie: 

  1. Wysyłasz briefa na adres: nb@abanana.pl z budżetem nie mniejszym niż 50.000 zł.
  2. Do drugiego etapu przechodzą firmy, którym Abanana Advertising złoży ofertę.
  3. Konkurs wygrywają te firmy, które nawiążą współpracę z Abanana Advertising.
  4. Konkurs trwa od 9 czerwca 2014 do 31 października 2014 roku.

Abanana Advertising to kreatywny zespół spółki Eura7, odpowiedzialny za kompleksową realizację kampanii reklamowych łączących internet z offline’m. Team Abanana pracował dla takich marek jak Góralki, Beskidzkie, Verbena, Poczta Polska, Marwit, Koło, IKEA.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL