Doświadczenia

Abanana z kampanią ATL dla PizzaPortal

Co łączy mężczyznę w pociągu, kobietę na parkingu i młode małżeństwo? Wszyscy widzą… szamana. Tak rozpoczyna się nowy spot reklamujący PizzaPortal.  

bez-tytulu

Reklamę „Szaman” od 1. października będzie można zobaczyć w telewizjach Polsat i TVN. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Abanana, autorem scenariusza jest Janusz Bąk, reżyserem Piotr Jasiołek, a producentem Imperia Film.

Realizacja spotu dla PizzaPortal jest kolejnym potwierdzeniem ATL-owych kompetencji agencji Abanana. W najbliższym czasie zapowiada ona rozwój w kierunku niepoprawnych politycznie i odważnych akcji.

Czy „Szaman” jest jedną z nich? Oceńcie sami:

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL