Public Relations, Reklama, Z życia firmy eura7

Abanana zajmie się obsługą mediów społecznościowych dla kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”!

Głównym zadaniem agencji jest obsługa mediów społecznościowych, czyli takich kanałów promocyjnych jak Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Wykop, YouTube, Google+. Ponadto Abanana będzie współpracować z blogerami, zapewni wsparcie z zakresu PR. Zaplanuje również działania na landing page kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”.

Umowa przewiduje obsługę kampanii w okresie czerwiec – grudzień 2016.

Landing page kampanii: jestemswiadom.org.

Projekt „Zapobieganie zakażeniom HCV” jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia.

 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x