Public Relations, Reklama, Z życia firmy eura7

Abanana zajmie się obsługą mediów społecznościowych dla kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”!

Należąca do grupy Eura7 agencja Abanana wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych w ramach kampanii społecznej Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV” realizowanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.

hcv

Głównym zadaniem agencji jest obsługa mediów społecznościowych, czyli takich kanałów promocyjnych jak Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Wykop, YouTube, Google+. Ponadto Abanana będzie współpracować z blogerami, zapewni wsparcie z zakresu PR. Zaplanuje również działania na landing page kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”.

Umowa przewiduje obsługę kampanii w okresie czerwiec – grudzień 2016.

Landing page kampanii: jestemswiadom.org.

Projekt „Zapobieganie zakażeniom HCV” jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia.

 

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL