Case Studies, Doświadczenia

#ALSIceBucketChallenge i real time-marketing marki Góralki


Dla niewtajemniczonych wyjaśniamy: delikwent biorący udział w #ALSIceBucketChallenge musi wylać na siebie wiadro lodowatej wody – najlepiej takiej z kostkami lodu. Następnie nominuje do wyzwania kolejne osoby, które mają 48h by wykonać podobny gest lub… w przeciwnym wypadku muszą wpłacić 100 $ na konto Fundacji wspierającej walkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS) – nieuleczalną chorobą układu nerwowego. Oczywiście samo oblanie się nie wyklucza możliwości wsparcia Fundacji, jest jedynie katalizatorem akcji. Można również wspomóc lokalne organizacje charytatywne. We wszystkim chodzi oczywiście o niesienie pomocy, a przy okazji – dobrą zabawę. No bo przecież – zimna woda, zdrowia doda!

Widok Góralka skąpanego w lodowatej wodzie został bardzo entuzjastycznie przyjęty przez fanów marki. Video obejrzało kilkadziesiąt tysięcy osób, zebrało ponad 600 polubień, było również często udostępniane i komentowane. Najbardziej jednak cieszy fakt, że nominowane przez nas marki również podjęły wyzwanie. :)

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x