Case Studies, Doświadczenia

#ALSIceBucketChallenge i real time-marketing marki Góralki

Pod koniec lata Internet oszalał na punkcie filmików z celebrytami wylewającymi na siebie wiadro lodowatej wody. Akcja rozprzestrzeniała się wirusowo, więc biorąc pod uwagę jej popularność i charytatywny wymiar postanowiliśmy przyłączyć do niej obsługiwaną przez nas markę Góralki. Jak się okazało, zimna woda im nie straszna :)

H9B5X2m_2


Dla niewtajemniczonych wyjaśniamy: delikwent biorący udział w #ALSIceBucketChallenge musi wylać na siebie wiadro lodowatej wody – najlepiej takiej z kostkami lodu. Następnie nominuje do wyzwania kolejne osoby, które mają 48h by wykonać podobny gest lub… w przeciwnym wypadku muszą wpłacić 100 $ na konto Fundacji wspierającej walkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS) – nieuleczalną chorobą układu nerwowego. Oczywiście samo oblanie się nie wyklucza możliwości wsparcia Fundacji, jest jedynie katalizatorem akcji. Można również wspomóc lokalne organizacje charytatywne. We wszystkim chodzi oczywiście o niesienie pomocy, a przy okazji – dobrą zabawę. No bo przecież – zimna woda, zdrowia doda!

Widok Góralka skąpanego w lodowatej wodzie został bardzo entuzjastycznie przyjęty przez fanów marki. Video obejrzało kilkadziesiąt tysięcy osób, zebrało ponad 600 polubień, było również często udostępniane i komentowane. Najbardziej jednak cieszy fakt, że nominowane przez nas marki również podjęły wyzwanie. :)

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL