Doświadczenia

Apetyt na wiedzę. Refleksje po I edycji Internet ASAP.

Marketerzy chcą być na bieżąco z nowinkami i trendami dotyczącymi Internetu. Zwłaszcza z tymi, które mogą wykorzystać w codziennej pracy i działaniach dla swojej marki.

Słuszność powyższego twierdzenia w pełni potwierdziła I edycja konferencji Internet ASAP, poświęconej działaniom e-marketingowym dla marek i firm, która przez kilkunastoma dniami miała miejsce w Krakowie (więcej: klik). Popyt na wiedzę z zakresu e-marketingu oraz narzędzi promocji i sprzedaży w Internecie jest wśród marketerów ogromny. Z punktu widzenia agencji interaktywnej ogromnie to cieszy. Bardziej świadomy klient to wyzwanie, a także możliwość działania z większym rozmachem, proponowania odważnych i innowacyjnych narzędzi. Ponadto, takie spotkania są niezwykle ciekawym doświadczeniem i okazją do wymiany poglądów i cennych uwag.

Formuła konferencji bogatej w case studies i praktyczne informacje będzie miała ciąg dalszy. Jesteście ciekawi jakie mamy plany? Więcej informacji i cały tekst tutaj.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x
Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL