Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Bauhaus – kampania reklamowa skierowana na radość z ogrodnictwa i majsterkowania

Bauhaus, jeden z liderów na rynku artykułów do majsterkowania, rozpoczął nową kampanię reklamową, która skupia się na radości z uprawy własnego ogrodu oraz twórczości w domowym warsztacie. Firma postanowiła dołączyć do konkurentów, takich jak Hornbach i Obi, którzy już zadebiutowali z wiosennymi kampaniami. Jednak Bauhausowi zależy na wyrażeniu wyjątkowej satysfakcji płynącej z pielęgnacji roślin i zbierania plonów prosto z naszego ogrodu. Hasło przewodnie kampanii, „Domowe smaki jest dobre”, trafnie oddaje tę filozofię.

Celem Bauhausu i agencji Leo Burnett, odpowiedzialnej za kampanię, jest przyciągnięcie szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza tych, którzy wierzą we własną moc twórczą. Skoncentrowanie się na ogrodnictwie ma za zadanie zachęcić jednostki do realizacji ich własnych celów w dziedzinie ogrodniczej. Głównym spotem kampanii jest grupa różnorodnych ludzi, zarówno ci posiadający małe miejskie balkony, jak i ci, którzy posiadają duże ogrody na wsi. Bauhaus twierdzi, że dzięki ich produktom każdy może osiągnąć osobisty rozwój w prosty i przyjemny sposób, zamieniając swój ogród w źródło energii.

„Kampania pokazuje różne możliwości samodzielnego stawiania czoła zadaniom i tworzenia własnego raju przyjemności” – wyjaśnia Robert Köhler, szef komunikacji marketingowej w Bauhausie. „Robiąc to samodzielnie, możesz poczuć potęgę natury we własnych rękach. Kierując się mottem: siej, zbieraj i ciesz się owocami swojego laboratorium! Bauhaus jest gwarantem sukcesu przy realizacji własnych pomysłów. Dzięki naszej szerokiej i wysokiej jakości asortyment jesteśmy dla naszych klientów niezawodnym partnerem. Bo domowe jedzenie jest dobre i smakuje jeszcze lepiej!”

Ponadto, dyrektor kreatywna Leo Burnett, Kristine Holzhausen, podkreślała, że w ich kampanii niezwykle ważne było podkreślenie emocji oraz uznania dla procesu tworzenia. Przedstawienie Bauhausu jako punktu wyjścia dla samostanowienia było kluczowe. Kampania rozpoczęła się w tym tygodniu emisją telewizyjną. Początkowo oferta skupia się na asortymencie wiosennym, ale Bauhaus rozszerzy ją na ofertę sezonową przez cały rok. Reklamy zostaną również wykorzystane w formie plakatów, drukowanych materiałów reklamowych oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowe środki reklamy w miejscach sprzedaży również pomogą pokazać radość z majsterkowania.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x