Doświadczenia, Z życia firmy eura7

Blipujemy!

Blip.pl staje się w Polsce coraz popularniejszy. Być może serwisowi uda się powtórzyć sukces Twittera. Nie czekając na dalszy ciąg tej historii światło dzienne ujrzał blip EURA7. Komunikacja na bieżąco rulez. ;-)

O rosnącej popularności Blipa wspomniał ostatnio Mediafun, za blipowanie wzięła się ostro redakcja interaktywnie.com. Teraz EURA7 dołącza do grona ludzi „Bardzo Lubiących Informować Przyjaciół”. Zapraszamy zatem do zabawy w podglądanie i śledzenie najnowszych wieści pojawiających się na eura7.blip.pl.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL