Reklama, Z życia firmy eura7

BlogDay 2009 w blogosferze firmowej

BlogDay to ciekawa i potrzebna akcja, która co roku odbywa się w blogosferze. Polega na wskazywaniu przez blogerów 5 blogów najbardziej godnych uwagi ich zdaniem. labber.pl jak wiadomo blogiem jest, choć nie ma co ukrywać, że firmowym. W związku z tym nasz udział w BlogDay 2009 dedykujemy blogosferze firmowej.

labber.pl

Blogi firmowe stają się coraz chętniej używanymi narzędziami komunikacji przez firmy działające w różnych branżach. Blogowanie jest szczególnie popularne w agencjach interaktywnych, reklamowych i PR. Poniżej lista 5 blogów firmowych z branż bliskich i bliższych agencji interaktywnej Eura7:

blog.sensors.pl – blog firmowy agencji PR Euro RSCG Sensors, porusza ciekawe tematy związane z komunikacją i PR, wykorzystującą różnorodne kanały przekazu informacji, czytamy go, bo tam takie określenia jak te w zdaniu poprzednim padają rzadziej, a dowiedzieć się z nich można więcej ;-)

netsetter.pl – blog firmowy agencji interaktywnej Adv.pl, podoba nam się design, avatary nawet też, treści przyciągają oko, a czasem ruszają mózgowymi półkulami, ogólnie rzecz biorąc – robota na poziomie, więc blog ląduje w pionie. :-)

Enzo blog – blog agencji interaktywnej Enzo, prowadzony, konkretnie, merytorycznie, z rozwagą, mało stopniowania przymiotników i zdań zakończonych wykrzyknikiem, jak widać w Polsce też tak można się komunikować, jeśli tylko się zechce. :-)

Bluerank blogBluerank o marketingu w wyszukiwarkach internetowych wszerz, wzdłuż i w poprzek, a najczęściej w górę – oczywiści pozycji w Google, lepiej tam zaglądać niż głaskać od niechcenia pudelka. ;-)

Momentum blog – blog Momentum Worldwide, agencji phygital marketingu (zawsze podobała mi się ta nazwa;-)), czyli nowe formy komunikacji, które łączą w całość różne elementy wymiany opinii i informacji, filozofia działania jak najbardziej słuszna, dlatego warto regularnie poznawać jej owoce. Zapewniamy, że są pełne witamin.

Pozdrawiamy blogerów z wymienionej dziś 5, jak również wszystkich, którzy poprzez blogi firmowe prowadzą ciekawą i otwartą komunikację z otoczeniem.

Zatem – do zlinkowania!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL