Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Instagram, Media społecznościowe, Omówienia projektów

CASE STUDY: działania dla Obsessive #part2 – konkurs z użyciem Hashlovers

27 stycznia to dzień rozpoczęcia komunikacji na Instagramie dla marki @obsessivelingerie oraz początek konkursu Wyznaj Miłość. W ciągu dwóch tygodni monitorowania na profilu pojawiły się 72 posty, a 772 osoby zaczęły obserwować profil, zaś publikowany kontent wygenerował 3 900 polubień oraz 790 komentarzy.

 Screenshot_21

Zadanie konkursowe było bardzo proste i nawiązujące do okresu walentynkowego: uczestnicy musieli wrzucać zdjęcia przedstawiające sposób wyznawania miłości z hashtagami #wyznajmilosc i #bieliznaobsessive. W konkursie pojawiło się ponad 800 zgłoszeń, które pozwoliły nam na dotarcie do jeszcze większej liczby osób. Zakładając, że każdy uczestnik ma swoich znajomych, generujemy dodatkowy zasięg dzięki ich aktywności. Tym sposobem możemy łatwo obliczyć, że całkowity zasięg akcji na Instagramie obejmował około 55 500 osób.

 Screenshot_14

Ta część akcji po raz kolejny uświadomiła nam ogrom możliwości, jaki niesie ze sobą korzystanie z Hashlovers. Dzięki otrzymywaniu licznych powiadomień o nowych zdjęciach zostawiliśmy po sobie ślad w kilku tysiącach postów. Wśród zdjęć wrzucanych na Instagram każdego dnia szukaliśmy takich, które publikuje nasza grupa docelowa. Przez 3 tygodnie monitorowaliśmy między innymi hashtagi #kochamcie #kochamcię #kocham #zakochani. Kiedy użytkownik dodał zdjęcie opisując je jednym z powyższych hashtagów moderatorzy wchodzili z nim w interakcję, zachęcając do wzięcia udziału w konkursie i tym samym informując o nowo powstałym profilu marki.

Drugi etap naszej akcji to spory sukces. Dzięki Hashlovers mamy możliwość sprawnego przeprowadzania działań i rozszerzania ich na niespotykaną obecnie skalę.

Chcecie spróbować sami? Klikajcie TUTAJ.

 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x