Doświadczenia

CASE STUDY: działania dla Obsessive #part3 – event w Cinema City

Ostatni etap akcji przeprowadzonej dla marki Obsessive był tym, na który czekaliśmy z niecierpliwością. Aby event przebiegł zgodnie z założonym planem trzeba było poświęcić dziesiątki godzin na organizację. Mimo tego ostateczny efekt zależał od bardzo wielu czynników i każdy z nas chciał na własne oczy zobaczyć czy poskładają się one w idealną całość.

3

Pewnie nikogo nie zaskoczy fakt, że trzecia część akcji dla marki Obsessive była podzielona na kilka etapów. Pierwszym z nich można było cieszyć się już dwa tygodnie przed finałem na terenie centrum handlowego Bonarka City Center. Rozstawione tam tablice spełniały trzy funkcje: informowały o trwającym w tym czasie na Instagramie konkursie, gwarantowały dobrą zabawę bez względu na wiek oraz pełniły funkcję nośnika reklamy marki Obsessive.

 image4

Osoby odwiedzające centrum handlowe mogły napisać na tablicach swoje miłosne wyznanie, sfotografować je i dodać zgłoszenie do konkursu na Instagramie lub po prostu potraktować jako zabawę. W ciągu dwóch tygodni zebraliśmy 800 różnych wyznań! Wybrane możecie obejrzeć poniżej:

2

Dalsza część akcji miała miejsce na terenie Cinema City. Każda osoba, która wybrała się do łazienki kinowej w jednym z 33 oddziałów Cinema City w Polsce mogła trafić na takie naklejki:

1

W sumie przykleiliśmy 788 napisów, które w ciągu 3 tygodni ekspozycji mogło zobaczyć nawet 1 200 000 odwiedzających! Zwykłe przeglądanie się w lustrze zamieniliśmy w przyjemną terapię sprawiania sobie przyjemności. Naklejki okazały się łazienkowym hitem – gdy tylko zostały przyklejone do luster, część z nich zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Do dziś nie wiemy co się z nimi stało, ale mamy nadzieję, że napawają codziennie uśmiechem nowych właścicieli!

Na zakochanych kinomaniaków czekały kolejne bodźce w postaci spotu reklamowego, który mogli oglądać przed większością seansów. Więcej o zasięgach i efektach przeczytacie TUTAJ.

Cinema City Bonarka było wyjątkowe nie tylko z powodu stojących na jego terenie tablic. 14 lutego postanowiliśmy umilić romantyczne chwile 318 osobom, które wybrały się na seans filmu „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, właśnie do kina w centrum handlowym Bonarka City Center.

Żadne słowa nie oddadzą emocji, które panowały wtedy na sali kinowej. Możemy dodać jedynie, że to była dla nas wielka przygoda. Resztę polecamy obejrzeć ;)

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL