Case Studies, Doświadczenia, Facebook, Instagram, Omówienia projektów

CASE STUDY: Philips Softpal w blogosferze

Produkt skierowany jest do dzieci w wieku 2—4 lat, które nie współdecydują jeszcze o zakupach na swoją rzecz. To rodzice odpowiedzialni są za ostateczny wybór kupowanych dla swoich pociech zabawek. Postanowiliśmy więc zaprosić do całej akcji znanych w blogosferze rodziców. Wybraliśmy 100 cieszących się największą popularnością blogerów parentingowych posiadających dzieci w wieku od 2 do 4 lat, którzy są bardzo aktywni, piszą systematycznie. Po ostatecznej selekcji w akcji wzięło udział 29 blogerów, m.in. tomitobi.pl, nellavita.pl, budujacamama.pl.

Przygotowaliśmy dla nich konkurs: Wraz ze swoimi malutkimi pociechami mieli sprawdzić jak działa „SoftPal przenośny świetlny przyjaciel”. Dodatkowo każdy z blogerów napisał recenzję na temat lampki, jaką dostał. Swoje odczucia i wrażenia o produkcie publikowali nie tylko na swoich blogach, ale także w kanałach społecznościowych.

Każdy bloger organizował ponadto konkurs dla swoich czytelników. Do wygrania była dowolnie wybrana lampka. Zasady były proste, jasne dla każdego. Wystarczyło wysłać zdjęcie swojej pociechy, które udowadnia, że dziecko uwielbia filmy Disneya. Każdy bloger wyłonił szczęśliwego zwycięzcę.

Co dzięki temu uzyskała firma Philips? Przede wszystkim – bez problemu trafiła do idealnie stargetowanych odbiorców. Zasięg w mediach społecznościowych wyniósł 95 tysięcy. Samych blogowych wpisów było 155, a wzmianek w Internecie pojawiło się 561. Co najważniejsze – wszystkie były pozytywne.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x