Case Studies, Doświadczenia, Facebook, Instagram, Omówienia projektów

CASE STUDY: Philips Softpal w blogosferze

W czerwcu wspieraliśmy komunikację nowych, unikalnych produktów Philips: miękkich lampek nocnych, z którymi dziecko może spać. Prostą, niskobudżetową akcją w 2 tygodnie zbudowaliśmy pożądany zasięg w grupie celowej: blisko 100 tys., bez wsparcia reklamowego. 100% pozytywnego „sentymentu”. Jak się do tego zabraliśmy?

Przechwytywanie2

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x