Liczba dodawanych przez Amerykanów zdjęć ze stadionu przerosła nasze wyobrażenia. Średnio w ciągu godziny na Instagramie publikowane było ponad 40 tys. zdjęć! Nasi analitycy wybierali te zdjęcia, na których widniały osoby mogące być targetem marki Activlab Sport. Dodawali komentarz pasujący do zdjęcia i zapraszali do wypróbowania produktu. W ciągu 4 godzin skomentowaliśmy ponad 1200 zdjęć, docierając tym samym do około 70.000 użytkowników Instagrama.
Strona WWW oddała nasze zaangażowanie w postaci dwukrotnego wzrostu liczby wizyt dziennie. Wygenerowaliśmy wzrosty liczby użytkowników (prawie 200%), sesji (160% więcej) oraz odsłon (wzrost w wysokości 120%). Najbardziej zależało nam na użytkownikach ze Stanów Zjednoczonych i ten cel udało się osiągnąć – uzyskaliśmy wzrost wizyt na poziomie 210,71%. Pokonaliśmy tym samym częściowo barierę Instagrama, który nie pozwala na linkowanie do strony WWW z poziomu postu lub komentarza.
Activlab Sport to marka wchodząca na rynek amerykański, znana wąskiemu gronu odbiorców. Krótki czas na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej możemy uznać za wyjątkowo udany – osiągnęliśmy zakładane efekty, a niektóre założenia udało się prześcignąć.
Na fotografii: real-time marketing prowadzony przez zespół agencji Abanana o 1.45 w nocy.
AKTUALIZACJA:
Abanana została nagrodzona w USA za akcję na Super Bowl dla marki Activlab, zdobywając statuetkę w konkursie Davey Awards.