Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Instagram, Media społecznościowe, Popularne

CASE STUDY: Pierwsza polska marka z reklamą na Super Bowl!

Marka Activlab powierzyła nam promocję produktu BCAA Xtra Drink na rynku amerykańskim i pozwoliła wykorzystać pełne możliwości naszego autorskiego narzędzia monitoringu Instagramu Hashlovers. Postanowiliśmy zbliżyć się do konsumenta zaangażowanego w trwające rozgrywki Super Bowl i… porozmawiać z nim o byciu fit.

Screenshot_8

Kilka godzin show trwającego w Stanach Zjednoczonych to krótki i intensywny czas na działanie. W Polsce był to środek nocy. :) Używając naszego autorskiego narzędzia Hashlovers szukaliśmy użytkowników, którzy publikują na Instagramie zdjęcia ze stadionu i wchodziliśmy z nimi w interakcję. Naszym zadaniem była budowa świadomości marki wśród konsumentów z USA, zainteresowanie produktem oraz zwiększenie ruchu na amerykańskiej wersji strony www i na profilu marki na Instagramie.

Screenshot_7

Ilość dodawanych przez Amerykanów zdjęć ze stadionu przerosła nasze wyobrażenia. Średnio w ciągu godziny na Instagramie publikowane było ponad 40 tys. zdjęć! Nasi analitycy wybierali te zdjęcia, na których widniały osoby mogące być targetem marki Activlab. Dodawali komentarz pasujący do zdjęcia i zapraszali do wypróbowania produktu. W ciągu 4 godzin skomentowaliśmy ponad 1200 zdjęć, docierając tym samym do około 70.000 użytkowników Instagramu.

instagram-mockup-v1

Strona WWW oddała nasze zaangażowanie w postaci dwukrotnego wzrostu liczby wizyt dziennie. Wygenerowaliśmy wzrosty liczby użytkowników (prawie 200%), sesji (160% więcej) oraz odsłon (wzrost w wysokości 120%). Najbardziej zależało nam na użytkownikach ze Stanów Zjednoczonych i ten cel udało się osiągnąć – uzyskaliśmy wzrost wizyt na poziomie 210,71%. Pokonaliśmy tym samym częściowo barierę Instagrama, który nie pozwala na linkowanie do strony WWW z poziomu postu lub komentarza.

Activlab to marka wchodząca na rynek amerykański, znana wąskiemu gronu odbiorców. Krótki czas na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej możemy uznać za wyjątkowo udany – osiągnęliśmy zakładane efekty, a niektóre założenia udało się prześcignąć.

DSC_1231

Na fotografii: real-time marketing prowadzony przez zespół agencji Abanana o 1.45 w nocy.

AKTUALIZACJA:

Abanana została nagrodzona w USA za akcję na Super Bowl dla marki Activlab, zdobywając statuetkę w konkursie Davey Awards.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL