Case Studies, Omówienia projektów, Z życia firmy eura7

Case study: prezentacje multimedialne dla Muzeum Historycznego Krakowa

Pod koniec 2009 roku Agencja interaktywna Eura7 wygrała przetarg publiczny stworzenie serii prezentacji multimedialnych dla Muzeum Historycznego Krakowa.

CEL: Graficzne opracowanie i zrealizowanie dwudziestu prezentacji multimedialnych dla Muzeum Historycznego Krakowa.

Rozwiązanie: Prezentacje zostały wykonane w technologii Flash i wideo (Adobe After Effects). Dzięki artystycznemu podejściu projektantów, doskonale wkomponowują się one w scenografię muzeum, pozwalając odwiedzającym przenieść się do Krakowa z czasów II wojny światowej. Prezentacje na ekranach dotykowych nie tylko stanowią integralną część ekspozycji, ale i nowatorsko ją uzupełniają.

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie szaty graficznej,
– programowanie i wdrożenie prezentacji na kioski multimedialne.

Czytelników Labbera zapraszamy do zwiedzenia fabryki. Zespół agencji Eura7 już tam był. Zdjęcia prezentujemy poniżej.

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

O Kliencie:
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, założone w 1899 r., należy do najstarszych polskich muzeów. Gromadzi obiekty z zakresu kultury materialnej, dziejów politycznych i gospodarczych, sztuki oraz tradycji i zwyczajów mieszkańców Krakowa od czasów najdawniejszych do dziś. Jest placówką wielooddziałową. Każdy z czternastu oddziałów prezentuje inny fragment dziejów Krakowa.

Muzeum jest laureatem wielu nagród i wyróżnień, przyznanych m.in. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Polską Organizację Turystyczną, Krakowską Izbę Turystyczną oraz polskie i zagraniczne stowarzyszenia. W 2012 r. znalazło się na liście Diamentów „Forbesa”.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL