Case Studies

Case study: Program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium*****

Dla Lesaffre Polska S.A., producenta drożdży, polepszaczy oraz mieszanek piekarskich i cukierniczych, Abanana przygotowała program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium*****.

labber.pl

CEL: Opracowanie, wdrożenie i obsługa atrakcyjnego dla klientów (piekarni i cukierni) programu lojalnościowego.

Rozwiązanie: Stworzyliśmy internetową platformę programu lojalnościowego, która pozwalała na bieżąco monitorować aktywność klientów biorących udział w akcji oraz wymieniać punkty na nagrody, ułatwiła kontakt z przedstawicielem handlowym, a także prezentowała aktualny ranking potencjalnych laureatów wyjazdu do Francji, który był główną nagrodą w programie.

Aby wziąć udział w konkursie należało zarejestrować się na stronie internetowej akcji.  Kupując objęte promocją produkty z oferty Lesaffre, uczestnicy otrzymywali punkty, które wymieniali na nagrody. Pierwsza edycja akcji promocyjnej LESAFFRE Strefa Premium***** rozpoczęła się 1 lipca i trwała do 30 listopada 2013 roku. Abanana przeprowadziła także kompleksowo kolejne edycje akcji w roku 2014 i 2015. Wszystkie zakończyły się sukcesem.

lesaffre_1

Zakres prac agencji:
– opracowanie mechanizmu programu lojalnościowego,
– stworzenie konceptu kreatywnego i opracowanie nazwy,
– zaprojektowanie szaty graficznej,
– stworzenie dedykowanego serwisu internetowego, dostosowanego do urządzeń mobilnych,
– przygotowanie materiałów BTL (plakaty i ulotki) i ATL (reklamy prasowe),
– przeprowadzenie akcji mailingowej skierowanej do piekarni i cukierni,
– stała obsługa programu.

lesaffre_2

lesaffre_3

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL