Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Chiquita Banana: Kolor, pozytywność i sztuka w kampanii z Romero Britto

Chiquita Banana, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów bananowych, postanowił wprowadzić na swoje produkty nową kampanię reklamową, która korzysta z barwnych i odważnych wzorów autorstwa Romero Britto – brazylijskiego artysty i założyciela Happy Art Movement. Kampania, zatytułowana „Pop by Nature”, ma na celu podkreślenie radości i tropikalnego charakteru marki Chiquita, a także zwiększenie świadomości marki i zaangażowanie klientów.

Częścią kampanii są również instalacje artystyczne na całym świecie, interaktywne doświadczenia w przestrzeni publicznej, bilbordy i kampania mediów cyfrowych. Klienci będą także mieć możliwość zdobycia nagród prezentujących dzieła Britto.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x