Doświadczenia, Facebook

Co począć w kryzysie? Sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych

Komunikacja w mediach społecznościowych niesie ze sobą ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowych. Prędzej czy później każdej marce czy firmie obecnej w social media przyjdzie zmierzyć się z tym problemem. Nie wszystko – rzecz jasna – można przewidzieć,  jednakże w  miarę możliwości należy się do sytuacji kryzysowej przygotować.

Sytuacji kryzysowych nie da się uniknąć. Mniejsze lub większe, ale zdarzają się właściwie każdej firmie czy marce. Na pewno można jednak zminimalizować prawdopodobieństwo ich pojawienia się. Jak? Wystarczy unikać pewnych działań, które mogą, najprościej mówiąc, obrócić się przeciwko nam.

labber.pl

źródło: http://www.flickr.com/photos/8554690@N07/3526238196/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x