Abanana, Doświadczenia, Eura7, Najnowsze, Public Relations, Wewnętrzne, Z życia firmy eura7

Co słychać w koncernie? Śniadanie marketingowe z Grupą Maspex

Na śniadanie z Łukaszem Walą, Digital Managerem Grupy Maspex, pracownicy Eura7 i Abanana przybyli głodni – ale głównie wiedzy. Łukasz opowiadał o tylu szczegółach dotyczących pracy i organizacji w tak dużej firmie, że aż żal, że nasze spotkanie nie mogło przeobrazić się w obiad marketingowy.


Grupa Maspex Sp. z o.o. zrzesza czołowe polskie marki spożywcze z różnych kategorii – soki, keczupy, makarony czy przetwory warzywne. Różnorodność produktów jest zatem ogromna, a liczba ich wariantów w aktywnej sprzedaży spod szyldu Maspex to około 500!


Wala opowiadał, jak rozległym procesem jest śledzenie trendów i losów dotychczas sprzedawanych towarów, prowadzenie badań czy uczestniczenie w międzynarodowych targach, na których można znaleźć również wiele inspiracji z całego świata.


Pochyliliśmy się wspólnie nad narzędziami w digital marketingu, które stosowane są do przekazania komunikatu reklamowego – według Łukasza sprawdza się nie jedno konkretne narzędzie, a ich kombinacja dobrana do danej kampanii, bo tylko w taki sposób przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzeć do docelowej grupy odbiorców. Ułatwieniem w tej sytuacji są aktualne informacje o tym, jakie media najbardziej wpływają na reakcję odbiorcy, jakie zachodzą między nimi relacje i co działa w jakim obszarze tematycznym.


Płynnie przeszliśmy z panelu dyskusyjnego z naszym gościem do innego sektora, mianowicie do prezentacji Łukasza Wołka z Abanana Advertising dotyczącej influencer marketingu. Wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, że należy patrzeć na niego chłodnym okiem. Przeanalizowaliśmy działania partnerów w obrębie influencer marketingu, statystyki dotyczące współpracy z nimi, a także wady i zalety takiego układu.

Fot. Paweł Moś

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL