Podcast, Sezon 1: Public Relations

Copywriter – chwytliwy tytuł wart więcej niż dobry tekst?

Witam Cię w 12. odcinku Marketing ludzkim głosem. Dzisiaj wraz z moim gościem – Maksem Michalczakiem, który jest PR Managerem Agencji Abanana i Eura7, porozmawiamy o copywriterze.

To osoba, której teksty wypełniają przestrzenie marketingu, więc dyskutujemy o tym, jakie musi mieć cechy i jakie stawiane są przed nią wymagania. Copywriting to zbitka dwóch słów, od których wychodzimy, by zastanowić się do czego ktoś na takim stanowisku może przydać się w firmie i czy to to samo, co rzecznik prasowy. Poruszymy kilka szczegółów pracy w zawodzie – zdradzimy co to jest CTA, omnichannel, powiemy kilka słów o SEO, systemach zarządzania treścią i czym jest „mięso” dla copywritera.

Rozróżniamy też obowiązki i sposób pracy w zawodzie współcześnie i przed kilkunastoma laty. Polecamy świetny film, który przedstawia historię rozwoju przemysłu reklamowego; omawiamy klasyczny, kreatywny team każdej firmy i concept writing. Znajdzie się też chwila na ćwiczenie z rozpoznawania popularnych sloganów i ciekawostki: ile mamy czasu na zainteresowanie potencjalnego klienta naszą stroną, jak długo innowacje pozostają w sieci wyjątkowe i co ma wspólnego Łukasz Wołek z Michałem Polem?

Z tego odcinka dowiecie się:

  • Czym zajmuje się copywriter?
  • Jakie cechy powinien mieć dobry copywriter?
  • Jak napisać dobry tekst reklamowy?
  • Jak przyciągnąć uwagę klienta?
  • Kim jest concept writer?
  • Jakie narzędzia pomogą nam podczas pracy jako copywriter?
  • Czy dyslektyk może być copywriterem?
  • Na co zwracać uwagę podczas rekrutacji copywritera?

Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną.

Podobał Ci się ten materiał?

Zostań z nami na bieżąco! Zapisz się do naszej podcastowej listy mailingowej.

Dziękuję za zapisanie się do mojej listy mailingowej.

Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację.
Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.