Jak poradził sobie z tym japoński oddział agencji Dentsu? Bardzo niesztampowo!
Zadaniem agencji było zaprezentowanie czekolady “Carre de chocolat” jako wyjątkowo aksamitnej i rozpływającej się w ustach. Komunikat skierowany był w szczególności do kobiet w wieku około 30 lat, głównie mężatek, których dzień wypełniony jest obowiązkami domowymi. Czekolada stanowić miała odskocznię od codziennych zajęć, co zostało zaprezentowane w dość nietypowy sposób.
Bohaterką spotu jest kobieta, która próbuje pobić rekord na najdłuższy czas bez zamykania oczu. Szybko staje się obiektem zainteresowania, a jej każdy ruch śledzony jest przez media i obserwowany przez telewidzów. W ciągu dnia nasza bohaterka narażana jest na liczne czynniki, w których każdy z nas odruchowo przymknąłby powieki: krojenie cebuli, buchająca z garnka para, kichanie czy pocałunek. Choć w przypadku niektórych sytuacji kobieta jest bliska przerwania wyzwania, nie łamie się i dzielnie realizuje swój cel. Jest jednak pewna rzecz, na którą nie jest przygotowana. Co to takiego? W tym momencie zapraszamy do obejrzenia spotu.
Niesztampowa historia z elementem zaskoczenia, świetnie dopasowany do niej claim, a przede wszystkim wiara klienta w tę odważną kreację sprawiły, że reklama okazała się sukcesem i zdobyła brązowego lwa w Cannes, a „Carre de chocolat”, stała się główną marką w kategorii czekolady.
Zadajmy więc sobie pytanie: czy nadal chcemy wybierać bezpieczne rozwiązania, czy może czas w końcu wyróżnić naszą markę? ;)