Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy gamifikacja w programach lojalnościowych zwiększa zaangażowanie klientów?

Fakt, że gamifikacja od dawna jest potężnym narzędziem marketingowym, które pomoże zwiększyć zaangażowanie, wartość marki czy świadomość klientów, jest dość dobrze znany. Jednak, czy skutecznie działa w programach lojalnościowych i zasługuje na bliższe przyjrzenie się? Czy gamifikacja naprawdę zwiększa zaangażowanie klientów w programach lojalnościowych?

Na początek warto zrozumieć, co to jest gamifikacja. Mówiąc najprościej, gamifikacja to zastosowanie mechaniki gry do niemieszczących się w niej kontekstów, takich jak marketing. Na przykład funkcje takie jak punkty, osiągnięcia, rankingi i nagrody wprowadzane są w celach angażujących użytkowników.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x