Facebook, Reklama

Czy reklama zabrnęła w ślepą uliczkę?

Dużej części współczesnych konsumentów, internetowe kampanie reklamowe kojarzą się przede wszystkim z konkursami, nie zaś z produktem, czy marką. Widać to dobrze na przykładzie działań marketingowych podejmowanych w mediach społecznościowych. Na każdy nowy konkurs czeka tam kilka tysięcy osób, chętnych do wzięcia w nim udział. W gruncie rzeczy coraz mniej liczy się pod czyim szyldem jest prowadzona cała zabawa. Czy reklama zabrnęła w ślepą uliczkę?

labber.pl

źródło: Flickr.com

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x