Abanana, Najnowsze, Reklama, Spoty reklamowe

Abanana stworzyła dla Greinplast spot telewizyjny

Abanana, należąca do Grupy Eura7, razem z domem produkcyjnym Muchas Gracias stworzyła spot telewizyjny dla marki Greinplast. Film reklamowy miał swoją premierę w największych stacjach telewizyjnych w Polsce w ostatnim tygodniu lutego.

„W filmie postawiliśmy na pokazanie tego, jak pracuje się naszym partnerom – wykonawcom budowlanym. Zależy nam, aby nasze relacje były jak najlepsze. Zawsze udawało nam się je dobrze budować i bardzo zależało nam na tym, żeby w filmie ta relacja została pokazana w sposób właściwy” – mówi Grzegorz Hajduk, Manager ds. marki Greinplast.

„Wybraliśmy aktorów, którzy nie mają po 20–30 lat, tylko są trochę starsi. Wszystko po to, aby pokazać, że naprawdę znają się na tej pracy, są z niej dumni i czerpią z niej dużą satysfakcję” – wyjaśnia Agnieszka Smyth, Senior Copywriter Abanana.

„Chcieliśmy dość mocno wejść w świat wykonawców marki. Dzięki dobrej znajomości produktów oraz doskonałej współpracy mogliśmy się skupić na szczegółach” – dodaje Adam Fatyga, Senior Account Manager Abanana.

Greinplast sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą rodzinną, która od 1997 roku z powodzeniem umacnia swoją pozycję na rynku chemii budowlanej. W ofercie firmy znajduje się ponad 180 produktów, wśród których dużym uznaniem cieszą się: systemy ociepleń, tynki, farby fasadowe oraz wewnętrzne, okładziny elewacyjne, szpachle i gładzie, kleje do płytek, systemy dekoracyjne do wnętrz, hydroizolacje, grunty, impregnaty i wiele innych.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x