Podcast, Sezon 1: Public Relations

Data Driven Marketing – czyli jak zbudować efektywny dział marketingu?

Witam Cię w 1. odcinku specjalnym podcastu Marketing ludzkim głosem. Dzisiaj wraz z moim gościem – Piotrem Golczykiem, autorem książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

“Ta książka jest niewygodna. Kopie. Prowokuje ujęciem tematu, niekiedy dosadnym. Uderza bez pardonu w szefów marketingu i szefów firm” – to najkrótsza, najwymowniejsza recenzja. Nietypowa – jak przedmiot oceny.

Wielu marketerów w opisywanych sytuacjach może odnaleźć siebie, podobnie jak wielu prezesów firm czy dyrektorów zarządzających. I jedni, i drudzy – czasami chwaleni, czasami ganieni – muszą się zmierzyć z faktami, obserwacjami, sądami. Dostają szansę, by zmienić swój punkt widzenia, dostrzec inną perspektywę…

Piotr przez ostatnie lata był odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany był z największymi agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Jest propagatorem automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.

To podcast, którego nie możecie ominąć.

Z tego odcinka dowiecie się:

  • Co to jest Programmatic Marketing?
  • Czym jest Data Driven Marketing?
  • Dlaczego prezesi nie ufają szefom marketingu (działów inhouse)?
  • Jak zdobyć zaufanie swojego szefa?
  • Jak udowodnić korzyści biznesowe, które firmie dostarcza dział marketingu?
  • Co to jest zwinne zarządzanie projektami (agile) i jak je zastosować w projektach marketingowych?
  • Czy marketing to tylko upiększacz?
  • Czy metody zarządzania agile sprawdzają się w działaniach PR-owych?
  • Jak szukać i selekcjonować dane, pozwalające poprawić wyniki działań marketingowych?
  • Dlaczego warto popełniać błędy?
  • Jak wprowadzić kulturę organizacyjną, która nie kara za popełnianie błędów?
  • Co ma wspólnego fuck-up z innowacyjnością?
  • Do czego służą Hotjar i Google Analytics?
  • Dlaczego agencje startują w konkursach branżowych?
  • Jak udowodnić, że marketing działa, albo nie działa?
  • Jak wykorzystać big data w marketingu?

Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną:
Facebook: www.facebook.com/lukaszwolek
Instagram: www.instagram.com/lukaszwolek/
LinkedIin: www.linkedin.com/in/lukaszwolek/

Podobał Ci się ten materiał?

Zostań z nami na bieżąco! Zapisz się do naszej podcastowej listy mailingowej.

Dziękuję za zapisanie się do mojej listy mailingowej.

Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację.
Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.