Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

De Beers i kampania „Diamonds Are Forever” – jak diamenty stały się symbolem wieczności

De Beers zwrócił się z prośbą o stworzenie skutecznej kampanii do agencji N.W. Ayer & Son. Stworzyli oni slogan, który stał się ikonicznym stwierdzeniem – „Diamonds Are Forever”. Głównym celem tej kampanii było przekonanie konsumentów, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, że diament to symbol wieczności, a zakup diamentu to decyzja na całe życie.

Kluczowym elementem dla sukcesu tej kampanii była zmiana narracji wokół diamentów. Zamiast przedstawiać je jako symbol luksusu, który dostępny jest tylko dla nielicznych, De Beers i agencja N.W. Ayer & Son postawili na emocje. Diament był opisywany jako najpiękniejszy kamień, który pozwala wyrazić uczucia wobec bliskiej osoby na tyle silne, że są w stanie przetrwać wieczność.

Kampania „Diamonds Are Forever” okazała się strzałem w dziesiątkę. Sprzedaż diamentów wzrosła, a wartość tych kamieni drastycznie się zwiększyła. Co więcej, ASA (American Slogans Association) uznała „Diamonds Are Forever” za najlepszy slogan XX wieku. Dzięki tej kampanii diamenty są do dziś postrzegane jako symbol wieczności, a zarazem jedno z najpiękniejszych wyznań miłosnych.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x