Doświadczenia, Pozycjonowanie

Doświadczalne pozycjonowanie cz. 1.

Jak wiecie, niedawno zmieniliśmy firmową stronę www.eura7.com. Co prawda dotychczasowe pozycjonowanie strony nie spadło, a nawet się dla niektórych słów kluczowych lekko podniosło, niemniej jednak dla frazy „agencja interaktywna” nasza strona w google.pl pojawia się dopiero na 27 pozycji (dane z dzisiaj, czyli 04.04.2008). Trzeba to zmienić :).

Dla czytelników labber.pl postanowiliśmy przeprowadzić test, polegający na dodaniu do darmowych serwisów ogłoszeniowych informacji o agencji interaktywnej EURA7. No i dodaliśmy takie oto ogłoszenia do tych pseudo-portali:

  • http://www.eoferty.com.pl/id71902.html
  • http://www.emiasto.org/firma243582.html
  • http://www.top-ogloszenia.com/?view=showad&adid=35017&cityid=343
  • http://www.vendito.pl/search.php?action=det&obj_id=000024822
  • http://krakow.olx.pl/agencja-interaktywna-tworzenie-stron-www-iid-8884533
  • .. i do kilku innych..

Efektu, o ile w ogóle będzie, możemy spodziewać się w ciągu 4-8 tygodni. Oczywiście jak tylko będą pierwsze efekty, będziemy Was o tym informowali.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL