Doświadczenia, Pozycjonowanie

Doświadczalne pozycjonowanie – cz. 3.

Witajcie. Postanowiłem kontynuować naszą dawno zapomnianą dyskusję na dość aktualny temat: „Pozycjonowanie stron w Google„. Z różnych źródeł co innego się słyszy na temat algorytmów Google. Dlatego stworzyliśmy 4 różniące się od siebie, ale bardzo podobne strony internetowe i umieściliśmy je odpowiednio pod adresami, które podaję poniżej. Fraza kluczowa wg której pozycjonujemy to „Krakowski park turystyczny”. Każda strona różni się nieco od pozostałych. I tak:

Krakowski park turystyczny – wersja 1 (zrobione zabiegi: title)
Krakowski park turystyczny – wersja 2 (zrobione zabiegi: title + pogrubienie w tekście frazy kluczowej)
Krakowski park turystyczny – wersja 3 (zrobione zabiegi: title + pogrubienie w tekście frazy kluczowej + description)
Krakowski park turystyczny – wersja 4  (zrobione zabiegi: title + pogrubienie w tekście frazy kluczowej + description + keywords)

Pozostaje czekać na efekty :)

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL