Doświadczenia, Pozycjonowanie

Doświadczalne pozycjonowanie – cz. 3.

Witajcie. Postanowiłem kontynuować naszą dawno zapomnianą dyskusję na dość aktualny temat: „Pozycjonowanie stron w Google„. Z różnych źródeł co innego się słyszy na temat algorytmów Google. Dlatego stworzyliśmy 4 różniące się od siebie, ale bardzo podobne strony internetowe i umieściliśmy je odpowiednio pod adresami, które podaję poniżej. Fraza kluczowa wg której pozycjonujemy to „Krakowski park turystyczny”. Każda strona różni się nieco od pozostałych. I tak:

Krakowski park turystyczny – wersja 1 (zrobione zabiegi: title)
Krakowski park turystyczny – wersja 2 (zrobione zabiegi: title + pogrubienie w tekście frazy kluczowej)
Krakowski park turystyczny – wersja 3 (zrobione zabiegi: title + pogrubienie w tekście frazy kluczowej + description)
Krakowski park turystyczny – wersja 4  (zrobione zabiegi: title + pogrubienie w tekście frazy kluczowej + description + keywords)

Pozostaje czekać na efekty :)

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x