Podcast, Sezon 2: Social Media

Engagement Rate – jak zaangażowanie wpływa na budowanie więzi z marką?

Witam w trzecim odcinku sezonu o temacie przewodnim Social Media.  

Moim gościem jest ponownie szefowa działu kreacji i Social Media agencji Abanana, Agnieszka Krok. Rozmawiamy o engagement rate.

Engagement rate, hasło odcinka, to wskaźnik zaangażowania fanów lub obserwatorów. Pokazuje, ile osób wchodzi w interakcje z opublikowaną treścią. Wskaźnik jest stosunkiem liczby lajków i komentarzy do liczby obserwujących. Wbrew sugestywnemu pojęciu “lajków”, wskaźnik może być również stosowany w innych mediach, przykładowo YouTube, gdzie liczba łapek i komentarzy zestawiana jest z liczbą subskrybentów.

Podobał Ci się ten materiał?

Zostań z nami na bieżąco! Zapisz się do naszej podcastowej listy mailingowej.

Dziękuję za zapisanie się do mojej listy mailingowej.

Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację.
Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.

Webinar lojalnościowy
x