Doświadczenia, Z życia firmy eura7

EURA7 chce dać niezłą szkołę!

Praca w agencji interaktywnej EURA7 to – na szczęście! :) – nie tylko godziny spędzone w biurze nad realizacjami projektów. To także wyjazdy na różnego rodzaju konferencje, spotkania (także te „w realu„, na które ostatnio się wybraliśmy) oraz udział w szkoleniach. Tym razem Pracownicy EURA7 wezmą czynny udział w projekcie organizowanym we współpracy z AVENHANSEN.

labber.pl

Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o. działa na rynku usług edukacyjnych od 2007 roku, a jej oferta kierowana jest do osób zainteresowanych m.in. marketingiem, sprzedażą, prawem, finansami, autoprezentacją oraz negocjacjami. Maciej Firlit, Prezes Zarządu AVENHANSEN, podkreśla, że organizowane szkolenia muszą mieć – przede wszystkim – wymiar praktyczny. W odróżnieniu od nudnych wykładów, przekazują użyteczną wiedzę, którą każdy może zastosować w swoim życiu zawodowym jak i osobistym. Trenerzy prowadząc szkolenia, przekazują wiedzę, którą sprawdzili i, z której regularnie korzystają. Choć nigdy nie unikniemy teorii – która powinna być zawsze tylko wstępem do praktyki – to wyznajemy zasadę: ‚im więcej ćwiczeń, tym lepiej’. Maciej Firlit dodaje również, że te wymagania stawiane są wszystkim Trenerom w AVENHANSEN i zaprasza do dyskusji na ten i wiele innych tematów na forum szkoleniowe.

Już niedługo do tych kryteriów będą się musieli zastosować Pracownicy EURA7, ponieważ porozumienie firm zaowocowało m.in. zaprojektowaniem szkolenia, dotyczącego nowych sposobów na skuteczną promocję i wsparcie sprzedaży w Internecie. Łukasz Wołek, Managing Director w EURA7, zaznacza, że jest ono skierowane głównie do osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach, instytucjach oraz przedsiębiorstwach. Chcielibyśmy przybliżyć uczestnikom temat social media (m.in. facebook, twitter, blip) i pokazać sposoby wykorzystania serwisów społecznościowych do promowania marki oraz kreowania jej pozytywnego wizerunku, a także nauczyć wykorzystania nowych narzędzi i technik marketingu internetowego.

EURA7 chce więc dać niezłą szkołę, a ponadto w pełni zgadza się z opinią Macieja Firlita, według którego bezstronna opinia Trenera na temat naszych działań może nam otworzyć oczy na pewne zagadnienia i pokazać nowe drogi rozwiązywania problemów. Z każdym rokiem oddalamy się od momentu zakończenia studiów i nasza wiedza ucieka, a często nawet jej nie zdobyliśmy, bo studia nie były kierunkowe lub (co jest bardzo częste) były czysto teoretyczne. Ze szkoleń wychodzimy z praktycznymi umiejętnościami w wąskiej, bo interesującej nas, dziedzinie i naładowani pozytywną energią do działania.

Zachęcamy Wszystkich do zainteresowania się udziałem w szkoleniach biznesowych, a w komentarzach chętnie poczytamy Wasze dobre rady, dotyczące przeprowadzania tego typu spotkań. Śmiało!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL