Doświadczenia, Facebook

Eura7 na IAB Showcase dla branży FMCG

Krótka opowieść o długiej przyjaźni z wafelkami Horalky – oto, co przedstawiła Eura7 na kolejnym IAB Showcase. Spotkanie – tym razem przeznaczone dla marketerów z branży FMCG – miało miejsce 20 września w Centrum Konferencyjnym Zielna w Warszawie.

labber.pl

Asia Widacka i Kasia Żydek na podstawie case study kampanii wafelków Horalky „Ludzie gryzą” mówiły o tym, jak skutecznie zaangażować internautów w długofalową relację z marką w przestrzeni social media. Wśród marketerów obecnych na sali został także rozlosowany zestaw wafelków Horalky – taki, jak otrzymywali fani marki, biorący aktywny udział w kampanii „Ludzie gryzą” na Facebooku.

labber.pl

w drodze na Showcase

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x