Doświadczenia, Facebook

Eura7 na IAB Showcase dla branży FMCG

Krótka opowieść o długiej przyjaźni z wafelkami Horalky – oto, co przedstawiła Eura7 na kolejnym IAB Showcase. Spotkanie – tym razem przeznaczone dla marketerów z branży FMCG – miało miejsce 20 września w Centrum Konferencyjnym Zielna w Warszawie.

labber.pl

Asia Widacka i Kasia Żydek na podstawie case study kampanii wafelków Horalky „Ludzie gryzą” mówiły o tym, jak skutecznie zaangażować internautów w długofalową relację z marką w przestrzeni social media. Wśród marketerów obecnych na sali został także rozlosowany zestaw wafelków Horalky – taki, jak otrzymywali fani marki, biorący aktywny udział w kampanii „Ludzie gryzą” na Facebooku.

labber.pl

w drodze na Showcase

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL