Doświadczenia, Z życia firmy eura7

Eura7 na seminarium „Użyteczna Strona”

30 listopada 2011 w Radisson Blu Hotel w Krakowie odbyło się seminarium „Użyteczna Strona”. Wśród prelegentów – Eura7.

Celem seminarium było promowanie standardów użyteczności, user experience oraz podnoszenie biznesowej efektywności polskich stron internetowych. Podczas spotkania skierowanego – przede wszystkim – do dyrektorów i kierowników marketingu oraz menedżerów i innych osób odpowiedzialnych za marketing internetowy firm i marek, autorka niniejszego wpisu przedstawiła prezentację „Użyteczne serwisy internetowe – case studies”.

labber.pl

Eura7 omówiła poszczególne etapy realizacji serwisu www w kontekście jego użyteczności i efektywności oraz przedstawiła korzyści wynikające z użytecznego serwisu dla biznesowych efektów firmy i wizerunku marki. Teoria została poparta przykładami praktycznymi z realizacji serwisu www dla wrocławskiej galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki oraz platformy internetowej programu lojalnościowego Vistula Group S.A.

Organizatorem seminarium była Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x