Doświadczenia, Z życia firmy eura7

Eura7 na seminarium „Użyteczna Strona”

30 listopada 2011 w Radisson Blu Hotel w Krakowie odbyło się seminarium „Użyteczna Strona”. Wśród prelegentów – Eura7.

Celem seminarium było promowanie standardów użyteczności, user experience oraz podnoszenie biznesowej efektywności polskich stron internetowych. Podczas spotkania skierowanego – przede wszystkim – do dyrektorów i kierowników marketingu oraz menedżerów i innych osób odpowiedzialnych za marketing internetowy firm i marek, autorka niniejszego wpisu przedstawiła prezentację „Użyteczne serwisy internetowe – case studies”.

labber.pl

Eura7 omówiła poszczególne etapy realizacji serwisu www w kontekście jego użyteczności i efektywności oraz przedstawiła korzyści wynikające z użytecznego serwisu dla biznesowych efektów firmy i wizerunku marki. Teoria została poparta przykładami praktycznymi z realizacji serwisu www dla wrocławskiej galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki oraz platformy internetowej programu lojalnościowego Vistula Group S.A.

Organizatorem seminarium była Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

labber.pl

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL