Z życia firmy eura7

Eura7 otwiera Mimo Wszystko na społeczności

Agencja interaktywna Eura7 opracowała „Strategię komunikacji w Social Media” dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Strategia ma na celu uruchomienie nowych kanałów komunikacji Fundacji i ich wykorzystanie w działaniach fundraisingowych.

labber.pl

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” od 2003 roku pomaga dorosłym osobom z niepełnosprawnością intelektualną. Jej działalność od samego początku była obiektem zainteresowania ogólnopolskich mediów. Spowodowało to, że Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” stała się jedną z najmocniej rozpoznawalnych marek w Polsce.

Staramy się w różny sposób docierać do naszych podopiecznych i sympatyków. Media społecznościowe dają nam ku temu mnóstwo możliwości. Nadszedł najwyższy czas, by z nich w pełni skorzystać. – wyjaśnia Maria Ceraficka, specjalista ds. mediów elektronicznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powierzono Agencji interaktywnej Eura7. Strategia zawiera założenia i wytyczne dotyczące komunikacji Fundacji z internautami w mediach społecznościowych oraz wykorzystanie tych kanałów w działaniach fundraisingowych.

Projekt zakłada również konsultacje w zakresie realizacji poszczególnych działań podejmowanych przez Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” w społecznościach internetowych. Ze strony Agencji interaktywnej Eura7 za przygotowanie strategii odpowiadał zespół w składzie: Błażej Balcerzyk, Tomasz Sawicki, Grzegorz Skuza.

Realizacja „Strategii komunikacji w Social Media” Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” rozpocznie się w drugiej połowie lutego 2010. Swoim zasięgiem obejmie społeczności Facebook.com, Blip.pl, Last.fm oraz część forów internetowych.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x