Z życia firmy eura7

Eura7 otwiera Mimo Wszystko na społeczności

Agencja interaktywna Eura7 opracowała „Strategię komunikacji w Social Media” dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Strategia ma na celu uruchomienie nowych kanałów komunikacji Fundacji i ich wykorzystanie w działaniach fundraisingowych.

labber.pl

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” od 2003 roku pomaga dorosłym osobom z niepełnosprawnością intelektualną. Jej działalność od samego początku była obiektem zainteresowania ogólnopolskich mediów. Spowodowało to, że Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” stała się jedną z najmocniej rozpoznawalnych marek w Polsce.

Staramy się w różny sposób docierać do naszych podopiecznych i sympatyków. Media społecznościowe dają nam ku temu mnóstwo możliwości. Nadszedł najwyższy czas, by z nich w pełni skorzystać. – wyjaśnia Maria Ceraficka, specjalista ds. mediów elektronicznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powierzono Agencji interaktywnej Eura7. Strategia zawiera założenia i wytyczne dotyczące komunikacji Fundacji z internautami w mediach społecznościowych oraz wykorzystanie tych kanałów w działaniach fundraisingowych.

Projekt zakłada również konsultacje w zakresie realizacji poszczególnych działań podejmowanych przez Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” w społecznościach internetowych. Ze strony Agencji interaktywnej Eura7 za przygotowanie strategii odpowiadał zespół w składzie: Błażej Balcerzyk, Tomasz Sawicki, Grzegorz Skuza.

Realizacja „Strategii komunikacji w Social Media” Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” rozpocznie się w drugiej połowie lutego 2010. Swoim zasięgiem obejmie społeczności Facebook.com, Blip.pl, Last.fm oraz część forów internetowych.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL