Doświadczenia

Eura7 promuje Piekło w gębie

Marka sosów Mad Dog Tabasco rozpoczęła działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, które mają zwiększyć jej rozpoznawalność wśród konsumentów oraz zbudować aktywną społeczność sympatyków marki i miłośników pikantnej kuchni. Za ich realizację i prowadzenie odpowiada agencja interaktywna Eura7.

W ramach działań komunikacyjnych Eura7 odpowiada za wdrożenie bloga z pikantnymi przepisami i informacjami o sosach Mad Dog Tabasco, prowadzenie fanpage’a oraz kampanię linków sponsorowanych na Facebooku.

labber.pl

Komunikacja prowadzona jest pod hasłem „Piekło w gębie”, do której nawiązuje nazwa bloga oraz fanpage’a. Jej adresatami są osoby w wieku 20-50 lat, traktujące gotowanie jako pasję i lubiące o nim rozmawiać, gustujące w ostrej kuchni i chętnie poszukujące nowych smaków. Na Facebooku strona Piekło w gębie ma już prawie 4000 fanów.

Mad Dog Tabasco jest marką ostrych sosów paprykowych, dostępnych w trzech smakach. Mad Dog Red Hot to oryginalny sos z czerwonej papryki, używany m.in. do drinków „Wściekły pies”. Mad Dog Smoked Hot nadaje potrawom smak grillowania i może być uzywany np. jako marynata do mięs. Z kolei Mad Dog Green Mild to sos z zielonej papryki Jalapeno, poprawiający smak m.in. potraw kuchni meksykańskiej. Produkty Mad Dog Tabasco nie zawierają konserwantów oraz nie posiadają – częstego dla tego typu produktów – octowego zapachu i smaku.  Marka należy do Matmar Comindex Polska Sp. z o.o.

Za obsługę Klienta po stronie Eura7 odpowiada Sebastian Żarnowski.

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL