Doświadczenia

EURA7.com – testy usability

Rozpoczęliśmy przygotowania do odświeżenia naszej firmowej strony www. Nie będziemy robić rewolucji. Mamy zamiar popracować głównie nad stroną startową, a dokładniej nad jej treścią i usability. Mamy nadzieję, że czytelnicy Labbera włączą się do testów usability, które zamierzamy przeprowadzić. Ale na to jeszcze przyjdzie czas.

Pierwszym etapem prac będzie dokładne przeanalizowanie aktualnej pozycji naszej strony (testujemy na sobie usługi, które świadczymy bardziej wymagającym klientom). W tym celu oprócz dokładnej analizy statystyk strony (Google Analytics + Webalizer), będziemy także analizować mapę kliknięć (heat map). Użyliśmy w tym celu skryptów ClickHeat. Po kilku minutach efekt był następujący:

labber.pl

Postęp w tworzeniu mapy kliknięć będę na bieżąco publikował na labber.pl.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL