Case Studies, Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne, Omówienia projektów

Case study: Eveline Cosmetics na Facebooku

CEL: Zaangażowanie użytkowników w komunikację z marką, a jednocześnie dobra zabawa, w której główną nagrodą jest romantyczny weekend w SPA.

Rozwiązanie: Pierwsza z przygotowanych przez Eura7 aplikacji konkursowych („Wielki Test Wyszczuplania”) została wdrożona pod koniec maja. Obecnie, rozpoczął się drugi etap konkursu (klik). W ramach zabawy dedykowanej serii kosmetyków Slim Extreme 4D od 15 czerwca do 15 lipca uczestnicy mają za zadanie zamieścić na Facebooku swoją opinię o przetestowanych produktach marki Eveline.

labber.pl

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie mechanizmów aplikacji,
– programowanie aplikacji,
– opracowanie szaty graficznej,
– implementacja aplikacji na Facebooku.

O Kliencie:
Grupa Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków. W ciągu 30 lat istnienia firma wypracowała mocną pozycję w ponad 70 krajach na całym świecie. Swoim klientom oferuje szeroką gamę produktów do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x