Case Studies, Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne, Omówienia projektów

Case study: Eveline Cosmetics na Facebooku

W ramach współpracy z Eveline Cosmetics do kompetencji Eura7 należało stworzenie aplikacji oraz organizacja i obsługa konkursów dla sympatyków marki na Facebooku.

CEL: Zaangażowanie użytkowników w komunikację z marką, a jednocześnie dobra zabawa, w której główną nagrodą jest romantyczny weekend w SPA.

Rozwiązanie: Pierwsza z przygotowanych przez Eura7 aplikacji konkursowych („Wielki Test Wyszczuplania”) została wdrożona pod koniec maja. Obecnie, rozpoczął się drugi etap konkursu (klik). W ramach zabawy dedykowanej serii kosmetyków Slim Extreme 4D od 15 czerwca do 15 lipca uczestnicy mają za zadanie zamieścić na Facebooku swoją opinię o przetestowanych produktach marki Eveline.

labber.pl

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie mechanizmów aplikacji,
– programowanie aplikacji,
– opracowanie szaty graficznej,
– implementacja aplikacji na Facebooku.

O Kliencie:
Grupa Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków. W ciągu 30 lat istnienia firma wypracowała mocną pozycję w ponad 70 krajach na całym świecie. Swoim klientom oferuje szeroką gamę produktów do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL