Abanana, Ciekawostki branżowe, Eventy i ambienty, Inspirujące Kampanie, Kampanie reklamowe, Media społecznościowe, Najnowsze, Reklama, Spoty reklamowe

Femvertising – nieszablonowe kobiety w reklamie

Reklamy mówią głosem kobiet

Coraz więcej kampanii rezygnuje z tradycyjnego, stereotypowego targetowania mężczyzny w średnim wieku, ze średniej klasy społecznej, szukającego samochodu, na którego prawdopodobnie go nie stać, i kobiety o kształtach, których poza reklamą nie zobaczy.

Kiedy femvertising miał swój początek?

Za chwilę, w której termin femvertising został ukuty, można uznać panel AdWeek 2014 moderowany przez Samanthę Skey z SheKnows Media. Omawiano wtedy trend femvertisingu i to, jak zmienił sposób, w jaki branża zwraca się do kobiet-konsumentek szczególnie z pokolenia millennialsów. Eksperci zauważyli zmianę w przedstawianiu kobiet: przekaz stał się pozytywny, płeć piękna wielowymiarowa, skoncentrowano się na pokoleniu, które obejmuje feminizm trzeciej fali.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x