Głównym założeniem kampanii jest pokazanie, że Fructis Hair Filler jest nowatorskim produktem, który nie tylko naprawia włókna wewnętrzne, ale także przekształca i wzmacnia warstwę zewnętrzną włosów. Garnier twierdzi, że jest to „następna generacja naukowej naprawy włosów”, która spełni oczekiwania konsumentów poszukujących skutecznych rozwiązań naprawczych.
Garnier nie tylko inwestuje w kampanię reklamową, ale także w zaangażowanie ponad 50 twórców z różnych środowisk zajmujących się fryzurami, urodą i stylem życia, by promować Fructis Hair Filler. Jest to strategia mająca na celu dotarcie do jak najszerszego grona konsumentów i pokazanie im różnorodności możliwości, jakie daje nowa linia produktów.
Linia Hair Filler składa się z trzech kolekcji – Strength Repair z witaminą Cg, Moisture Repair z hialuronem i Color Repair z ceramidem. Produkty będą dostępne w popularnych sklepach, takich jak Amazon, Walmart, Target, Ulta i wielu innych.
Źródło: https://www.marketingdive.com/news/garnier-fructis-charli-damelio-las-vegas-sphere-takeover/710277/