Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Garnier rozpoczyna dużą kampanię reklamową swojej nowej linii produktów do wypełniania włosów

Głównym założeniem kampanii jest pokazanie, że Fructis Hair Filler jest nowatorskim produktem, który nie tylko naprawia włókna wewnętrzne, ale także przekształca i wzmacnia warstwę zewnętrzną włosów. Garnier twierdzi, że jest to „następna generacja naukowej naprawy włosów”, która spełni oczekiwania konsumentów poszukujących skutecznych rozwiązań naprawczych.

Garnier nie tylko inwestuje w kampanię reklamową, ale także w zaangażowanie ponad 50 twórców z różnych środowisk zajmujących się fryzurami, urodą i stylem życia, by promować Fructis Hair Filler. Jest to strategia mająca na celu dotarcie do jak najszerszego grona konsumentów i pokazanie im różnorodności możliwości, jakie daje nowa linia produktów.

Linia Hair Filler składa się z trzech kolekcji – Strength Repair z witaminą Cg, Moisture Repair z hialuronem i Color Repair z ceramidem. Produkty będą dostępne w popularnych sklepach, takich jak Amazon, Walmart, Target, Ulta i wielu innych.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/garnier-fructis-charli-damelio-las-vegas-sphere-takeover/710277/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x