Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Heineken i Bodega, czyli The Boring Phone

Kampania The Boring Phone została stworzona we współpracy z agencją reklamową LePub i wspierana przez agencję PR The Romans oraz agencję medialną Dentsu Redstar. Jej celem jest nie tylko promowanie telefonu, ale również niesienie ze sobą sentymentu za erą sprzed smartfonów, a także promowanie zasad Heinekena dotyczących odłączania się od technologii i życia w teraźniejszości.

Wprowadzenie The Boring Phone na rynek może być interesującą propozycją dla osób odpowiedzialnych za marketing. Oferowanie produktów, które zachęcają do odłączenia się od Internetu i skupienia się na prawdziwych kontaktach międzyludzkich, może stanowić ciekawą alternatywę dla innych marek. Marka Heineken i Bodega śmiało idą w kierunku, który coraz więcej konsumentów docenia i pragnie.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/heineken-boring-dumb-phone-throwback-Y2K-campaign/713515/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x