Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne, Omówienia projektów

Internet ASAP – solidna dawka marketingowej wiedzy

7 marca uczestnicy mogli posłuchać między innymi o tym, jak wykorzystać wideo w strategii i procesie sprzedażowym (Piotr Rudnicki, Google Polska), poznać sposoby mierzenia efektywności działań w social media i tego, jak w oparciu o te informacje tworzyć optymalną strategię marketingową (Lukas Maixner, Socialbakers.com), dowiedzieć się jak technologie mobilne i społecznościowe oddziałują na konsumentów i co z tego wynika dla marek (Paul Papadimitriou, Digital Intelligence) oraz jak inwestować w markę, gdy zmuszeni jesteśmy ciąć koszty (Paweł Tkaczyk).

8 marca marketerzy dowiedzieli się między innymi tego, jak mózg internautki postrzega strony internetowe (dr Marek Borowiński), poznali tajniki tego, jak marki uwodzą kobiety w sklepach internetowych (Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com), jak i po co kobiety korzystają z nowych technologii (Natalia Hatalska) oraz jak skutecznie wykorzystywać e-mail marketing w komunikacji nich (Jarosław Nowak, Mail-media).

Internet ASAP jest jedyną w Polsce konferencją organizowaną przez osoby pracujące w agencji interaktywnej, zajmujące się tematyką e-marketingu 17 godzin na dobę, 6 dni w tygodniu, którym słowo ASAP jest doskonale znane.

labber.pl
labber.pl
labber.pl
labber.pl

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x