Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne, Omówienia projektów

Internet ASAP – solidna dawka marketingowej wiedzy

7-8 marca w Krakowie odbyła się druga edycja konferencji Internet ASAP – wydarzenia skierowanego do osób odpowiedzialnych za efektywność działań marketingowych w Internecie. Konferencja jest wydarzeniem cyklicznym organizowanym przez agencję interaktywną Eura7 i składają się na nią dwa dni prelekcji, warsztatów oraz rozmów w kuluarach.

labber.pl

7 marca uczestnicy mogli posłuchać między innymi o tym, jak wykorzystać wideo w strategii i procesie sprzedażowym (Piotr Rudnicki, Google Polska), poznać sposoby mierzenia efektywności działań w social media i tego, jak w oparciu o te informacje tworzyć optymalną strategię marketingową (Lukas Maixner, Socialbakers.com), dowiedzieć się jak technologie mobilne i społecznościowe oddziałują na konsumentów i co z tego wynika dla marek (Paul Papadimitriou, Digital Intelligence) oraz jak inwestować w markę, gdy zmuszeni jesteśmy ciąć koszty (Paweł Tkaczyk).

8 marca marketerzy dowiedzieli się między innymi tego, jak mózg internautki postrzega strony internetowe (dr Marek Borowiński), poznali tajniki tego, jak marki uwodzą kobiety w sklepach internetowych (Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com), jak i po co kobiety korzystają z nowych technologii (Natalia Hatalska) oraz jak skutecznie wykorzystywać e-mail marketing w komunikacji nich (Jarosław Nowak, Mail-media).

Internet ASAP jest jedyną w Polsce konferencją organizowaną przez osoby pracujące w agencji interaktywnej, zajmujące się tematyką e-marketingu 17 godzin na dobę, 6 dni w tygodniu, którym słowo ASAP jest doskonale znane.

labber.pl
labber.pl
labber.pl
labber.pl

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL