Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

IPG integruje platformę Adobe do tworzenia treści GenStudio opartą na sztucznej inteligencji

Międzynarodowy holding marketingowy Interpublic Group (IPG) postanowił zintegrować platformę GenStudio firmy Adobe z własną platformą technologii marketingowej. Jest to pierwsza firma, która podjęła taką inicjatywę i wykorzysta sztuczną inteligencję (AI) oraz dane do automatyzacji i skalowania kreatywnych treści.

W ramach tej integracji IPG połączy narzędzia Adobe z własnymi danymi od Acxiom, aby stworzyć dokładniejsze profile konsumentów i lepiej powiązać je z markami. Połączone narzędzie zostanie wdrożone w całym portfolio IPG i będzie oferować tworzenie treści, selekcję, montaż, personalizację oraz pomiary dla wszystkich działów marketingowych holdingu i zespołów klientów.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x